Қазақстандық банктердің бәсекелестік артықшылығын қолдаудағы банктік маркетингтің рөлі
https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-2-21-37
Аннотация
Жұмыстың мақсаты – маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру арқылы Қазақстандағы банктердің бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуін зерттеу. Осы мақсатқа жету үшін қазақстандық және шетелдік зерттеушілердің еңбектері негізінде «банктік маркетинг» және «бәсекелестік артықшылық» анықтамалары беріліп, қазақстандық банктердің маркетингтік стратегиялары талданды («Халық Банк» АҚ, «Kaspi Bank» АҚ, «Forte Bank» АҚ) . Маркетингтік стратегияларды зерттеу таңдалған банктердің бәсекелестік артықшылықтарын анықтауға көмектесті. Banwo маркетингінің негізгі негізгі аспектілері: Екінші деңгейлі банктердің елдің экономикалық дамуына қосқан үлесі; банктік маркетингтің негізгі элементтері; тұтынушыларды ұстау стратегиялары және маркетингтің тұтынушылардың адалдығына әсері. Жұмыста Қазақстандағы банктік маркетингтің одан әрі даму перспективалары қарастырылды. Мақалада банк өнімдерінің материалдық емес сипатымен байланысты қиындықтар сипатталған және маркетинг стратегиялары салыстырылған. Банк клиенттері жасына және қаржылық мақсаттарына қарай бөлінді. Анықталған клиенттер тобының әрқайсысы үшін ең қолайлы негізгі банктік өнімдер мен қызметтер анықталды. Жұмыс қазақстандық банктердің маркетингтік тактикасының бірегейлігін анықтауға, клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынастардың құрылысын және банк өнімі материалдық емес болса да, банктердің өз өнімдерін жылжыту үшін қолданатын әдістерін зерттеуге бағытталған. Болашақ зерттеулер тұрақты қаржылық өнімдер мен қызметтерді ілгерілетуге бағытталған маркетингтік науқандарға назар аударуы мүмкін.
Авторлар туралы
Г. Ж. СмаиловаҚазақстан
Смаилова Г.Ж. – бакалавр
Алматы
А. Ш. Омарова
Қазақстан
Омарова А.Ш. – DВА доктор
Алматы
Әдебиет тізімі
1. Kotler P. Marketing Management Analysis, Planning, Implementation And Control, Practice Hall International //Inc. Upper Saddle River, New Jersey. – 1997. – P. 78-79.
2. Kotler P., McDougall G. H. G. Marketing essentials. – Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall. – 1984. – Т. 556. – P. 5-7.
3. Tulembaeva A. N. Banking Marketing. Market Conquest: study guide. - 2nd ed., corrected and supplemented // Almaty: Triumph. – 2007. – T. 2007. – P. 448.
4. Cohen M. Why buyers do it. – Moscow: Eksmo Publ. – 2008. – pp. 191 – 201.
5. The official website of JSC Kaspi Bank. Retrieved from: https://kaspi.kz/
6. The official website of JSC Halyk Bank. Retrieved from: https://halykbank.kz/
7. The official website of JSC Forte Bank. Retrieved from: https://forte.kz/
8. Bondarenko T. N., Skorobogatova A. A. The role of marketing strategies in organizing the work of a commercial bank with clients // International Journal of Applied and Fundamental Research. - 2015. – Т. 3. – №. 3. – P. 419-423. Retrieved from: https://applied-research.ru/ru/article/view?id=6558
9. Porter Michael E. Competitive advantage: creating and sustaining superior performance //New York. – 1985.
10. Regulatory framework of the bank. Law of the Republic of Kazakhstan dated August 31, 1995 No. 2444 "On banks and banking activities in the Republic of Kazakhstan". Retrieved from: https://adiet.zan.kz/rus/docs/Z950002444_,
11. Korobov Yu. I. Banking competition: role, specificity, development prospects // Modern competition. – 2022. – №. 1. – P. 87-93. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/bankovskaya-konkurentsiya-rol-spetsifika-perspektivyrazvitiya/viewer
12. Ostashko O. Yu. Situational Marketing as a Modern Tool of Marketing Communications. – 2022. – P. 89-91. Retrieved from: https://elib.belstu.by/handle/123456789/46791
13. The quote of Lomtadze M.N., Chairman of the Board of Directors of JSC Kaspi Bank. Retrieved from: https://forbes.kz//process/technologies/kaspikz_zapatentoval_unikalnoe_ustroystvo_kaspi_kartomat?
14. Gubina A. V. Evaluation of the economic efficiency of banking advertising // Concept. – 2015. – №. 5. – P. 66-70. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/otsenka-ekonomicheskoy-effektivnosti-bankovskoyreklamy/viewer
15. Sysoeva S. V. Use of color in advertising // Siberian trade and economic journal. – 2011. – №. 12. – P. 147-149. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-tsveta-v-reklame/viewer
16. Smith W. R. Product differentiation and market segmentation as alternative marketing strategies //Marketing management. – 1995. – Т. 4. – №. 3. – С. 63. – P. 79 – 102.
17. The official website of HSBC Holdings plc. Retrieved from: https://www.hsbc.com/
18. The official website of DBS Bank. Retrieved from: https://www.dbs.com.sg/index/default.page
19. Bodie Z., Kane A., Marcus A. Ebook: Essentials of investments: Global edition. – McGraw Hill, 2013.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Смаилова Г.Ж., Омарова А.Ш. Қазақстандық банктердің бәсекелестік артықшылығын қолдаудағы банктік маркетингтің рөлі. Qainar Journal of Social Science. 2024;3(2):21-37. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-2-21-37
For citation:
Smailova G., Omarova A.S. The role of banking marketing in supporting the competitive advantage of Kazakhstan banks. Qainar Journal of Social Science. 2024;3(2):21-37. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-2-21-37