Preview

Qainar Journal of Social Science

Кеңейтілген іздеу

Тұлға аралық дағдылар: фитнес индустриясы мен технологиялық секторды салыстырмалы зерттеу

https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-3-54-71

Толық мәтін:

Аннотация

Бүгінгі таңда техникалық саланың даму тенденциясы және салауатты өмір салтын қалыптастыру қажеттілігінің артуы жағдайында маман таңдауда маңызды фактор тек құзыретті маман ғана емес, сонымен қатар эмоционалдық интеллекттің жоғары деңгейі де ескеріледі, өйткені бұл нәтижеге жету үшін адамдармен жұмыс істеудегі тиімділіктің негізгі болжаушылардың бірі. Бұл зерттеу өзекті болып табылады, өйткені техникалық мамандықтардың менеджерлері тікелей технологиямен жұмыс істеуге бағытталған және эмоционалдық интеллект саласы олардың даму аймағы болады, өз кезегінде тренерлер адамдармен жұмыс істеуге назар аудара отырып, эмоционалдық интеллект дағдыларын жиі шыңдайды. Мақсат – техникалық компания менеджерлері мен фитнес-жаттықтырушылар арасындағы эмоционалдық интеллект айырмашылығының деңгейін анықтау. Объектілер – техникалық компанияның менеджерлері («КН-Тел» ЖШС) және фитнес-тренерлер (FitnessB). Зерттеу пәні эмоционалды интеллект деңгейі болып табылады. Зерттеу әдістемесі «Эмоционалдық интеллект сынағы» (Н. Холл) және «Тест ЭмИн» болды. Техникалық компания менеджерлері мен фитнес-клуб жаттықтырушыларынан жиналған деректер IBM SPSS Statistics 22 статистикалық бағдарламалық пакетінің көмегімен өңделді. Эмоциялық интеллект екі топтың да табысты болуында маңызды рөл атқарады, бірақ кәсіби ортаға байланысты әртүрлі түрде көрінеді. Бұл айырмашылықтарды әртүрлі кәсіби санаттар үшін эмоционалдық құзыреттіліктерді дамыту бағдарламаларын әзірлеу кезінде ескеру қажет. Бұл жұмыстың нәтижелері екі топтағы басқа адамдардың эмоцияларын түсіну деңгейін анықтауға мүмкіндік берді және оларды пайдалануға болады. Компаниялары жалпы эмоционалдық интеллектті және оның жеке аймақтарын дамытуға бағытталған оқу бағдарламалары мен іс-шараларын жасау үшін.

Авторлар туралы

Е. В. Мусихина
Халықаралық практикалық психология және педагогика академиясы
Қазақстан

Мусихина Е.В. – п. ғ. к., директор,

Алматы.



Т. Миах
Венгрия ауыл шаруашылығы және өмір туралы ғылымдар университеті (MATE)
Венгрия

Миах Т. – PhD кандидаты, Экономика және аймақтық ғылымдар докторантура мектебі,

Gödöllő.



Әдебиет тізімі

1. Kwiatkowski C. Effective team leader and interpersonal communication skills //Sustainable Leadership for Entrepreneurs and Academics: 2018 Prague Institute for Qualification Enhancement (PRIZK) International Conference “Entrepreneurial and Sustainable Academic Leadership” (ESAL2018). – Springer Proceedings in Business and Economics. – 2019. – P. 121-130. https://doi.org/10.1007/978-3-030-15495-0_13

2. Denney V., Haley G., Rivera E., Watkins D. V. Project management leadership and interpersonal skills: The past, present, and future //Global Journal of Management and Marketing. – 2020. – Vol. 4. – №. 1. – P. 135-148. https://commons.erau.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=2783&context=publication

3. Smith R. E., Smoll F. L., Hunt E. A system for the behavioral assessment of athletic coaches //Research Quarterly. American Alliance for Health, Physical Education and Recreation. – 1977. – Vol. 48. – I. 2. – P. 401-407. http://dx.doi.org/10.1080/10671315.1977.10615438

4. Chelladurai P., Saleh S. D. Dimensions of leader behavior in sports: Development of a leadership scale //Journal of Sport and Exercise Psychology. – 1980. – Vol. 2. – I. 1. – P. 34-45. https://doi.org/10.1123/JSP.2.1.34

5. Boardley I. D., Kavussanu M., Ring C. Athletes’ perceptions of coaching effectiveness and athlete-related outcomes in rugby union: An investigation based on the coaching efficacy model //The sport psychologist. – 2008. – Vol. 22. – I. 3. – P. 269-287. https://doi.org/10.1123/TSP.22.3.269

6. Bar-On R. The Bar-On model of emotional intelligence: A valid, robust and applicable EI model //Organisations and People. – 2007. – Vol. 14. – P. 27-34.

7. Boyatzis R. E., Goleman D., Rhee K. Clustering competence in emotional intelligence: Insights from the Emotional Competence Inventory (ECI) //Handbook of emotional intelligence. – 2000. – P. 343-362. http://www.eiconsortium.org/pdf/eci_acticle.pdf

8. Görgens-Ekermans G., Roux C. Revisiting the emotional intelligence and transformational leadership debate:(How) does emotional intelligence matter to effective leadership? //SA Journal of Human Resource Management. – 2021. – Vol. 19. – P. 1279. https://doi.org/10.4102/SAJHRM.V19I0.1279

9. Atrizka D., Pratama I. The Influence of Organizational Leadership and Coaches on Indonesian Athletes' Adversity Quotient (Intelligence) //Revista de Psicología del Deporte (Journal of Sport Psychology). – 2022. – Vol. 31. – №. 1. – P. 88-97. https://www.rpd-online.com/index.php/rpd/article/view/649/239

10. Atkinson A., Watling C. J., Brand P. L. P. Feedback and coaching //European journal of pediatrics. – 2022. – Vol. 181. – P. 441-446. https://doi.org/10.1007/s00431021-04118-8

11. Fomichenko A. S., Ivanov N. S. Features of sports motivation for achievement in young football players // Modern Foreign Psychology. – 2023. – Vol. 12. – №. 1. – P. 80-88. https://doi.org/10.17759/jmfp.2023120109 (In Russ)

12. Moskalenko K. Yu. Communicative prerequisites for successful activity of a fitness instructor // Scientific notes of the University named after PF Lesgaft – 2020. – № 12 (190). – P. 350-355. (In Russ)

13. Pirozhkova V. O. The influence of emotional intelligence on the competitive reliability of athletes and their ability to voluntary self-regulation of behavior // Physical Education, Sports Science and Practice. – 2013. – №. 4. – P. 79-83. (In Russ).

14. Cremona K. Coaching and emotions: An exploration of how coaches engage and think about emotion //Coaching: An International Journal of Theory, Research and Practice. – 2010. – Vol. 3. – I. 1. – P. 46-59. https://doi.org/10.1080/17521880903580073

15. Gucciardi D. F. Gordon S., Dimmock J. A., Mallett C. J. Understanding the coach's role in the development of mental toughness: Perspectives of elite Australian football coaches //Journal of sports sciences. – 2009. – Vol. 27. – I. 13. – P. 1483-1496. https://doi.org/10.1080/02640410903150475

16. Jones M. V. Controlling emotions in sport //The sport psychologist. – 2003. – Vol. 17. – I. 4. – P. 471-486. https://doi.org/10.1123/tsp.17.4.471

17. Hanson T. W., Gould D. Factors affecting the ability of coaches to estimate their athletes’ trait and state anxiety levels //The Sport Psychologist. – 1988. – Vol. 2. – I. 4. – P. 298-313. https://doi.org/10.1123/tsp.2.4.298

18. Cook J., Tumer K., Scheiner T. Leveraging Fitness Critics To Learn Robust Teamwork //Proceedings of the Genetic and Evolutionary Computation Conference. – 2023. – P. 429-437. https://doi.org/10.1145/3583131.3590497

19. Śmieja M., Orzechowski J., Stolarski M. S. TIE: An ability test of emotional intelligence //PLoS One. – 2014. – Vol. 9. – I. 7. – P. e103484. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0103484

20. Pankratova A.A., Kornienko D.S., Lyusin D. Short Form of the EmIn Questionnaire //Psychology. Journal of Higher School of Economics. – 2022. – Vol. 19. – №. 4. – P. 822-834. http://doi.org/10.17323/1813-8918-2022-4-822-834 (In Russ).

21. Nachar N. et al. The Mann-Whitney U: A test for assessing whether two independent samples come from the same distribution //Tutorials in quantitative Methods for Psychology. – 2008. – Vol. 4. – I. 1. – P. 13-20. http://dx.doi.org/10.20982/tqmp.04.1.p013


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Мусихина Е.В., Миах Т. Тұлға аралық дағдылар: фитнес индустриясы мен технологиялық секторды салыстырмалы зерттеу. Qainar Journal of Social Science. 2024;3(3):54-71. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-3-54-71

For citation:


Musikhina Ye., Miah M. Interpersonal skills: a comparative study of the fitness industry and the technological sector. Qainar Journal of Social Science. 2024;3(3):54-71. https://doi.org/10.58732/2958-7212-2024-3-54-71

Қараулар: 190


ISSN 2958-7212 (Print)
ISSN 2958-7220 (Online)